Rock Machine Gravelride INT e700 Di2
Kód: 803.2022.79080 803.2022.79081 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Informace o produktu
Na tohle kolo jsme se dlouho těšili! Seznamte se elektrogravelem na novém motoru Shimano Steps EP8 s mimořádnou silou 85 Nm a dojezdem více než 120 km*. Nová generace rámu pro lepší ovladatelnost na trailu, vyšší pohodlí při dlouhých přejezdech a maximální integrace baterie. Lehký rám jsme osadili montážními body pro bikepackingové nosiče, blatníky a další vybavení, Gravelride tak využijete jako univerzálního hráče pro víkendové blbnutní na trailu a každodenní dojíždění po městě. Nekompromisní elektronická sada řazení GRX Di2, teleskopická sedlovka, extra široké pláště pro maximum pohodlí a chytré detaily jako hlavové složení s ochranou proti protočení řídítek při pádu.Highlights
- Nová Gravel Fun geometrie pro větší komfort a kontrolu nad kolem v terénu- Nové Shimano GRX RX815 Di2 1×11, 44 × 11-42, 382 %
- Vzduchová vidlice Rock Shox Rudy se zdvihem 40 mm
- Teleskopka se zdvihem 100 mm
Doplňkové parametry
Kategorie: | Elektrokola Gravel |
---|---|
Záruka: | Záruka 2 roky |
Barva: | #74aba8 |
Barva popis: | Gloss Mint/Silver/Black |
Baterie: | 500 Wh |
Baterie popis: | integrovaná Darfon, 504 Wh, 36 V |
Brzdový kotouč vpředu: | Shimano SM-RT70, ? 180 mm |
Brzdový kotouč vzadu: | Shimano SM-RT70, ? 160 mm |
Délka hlavové trubky (mm): | 160 |
Délka sedlové trubky (mm): | 457 |
Délka vidlice (mm): | 460 |
Délka zadní stavby (mm): | 463 |
Displej: | Shimano SC-E7000, Bluetooth |
Dojezd: | až 150 km |
Dráty: | Sapim Leader, Stainless Black, bezpečnostní zámek niplu |
Efektivní délka horní trubky (mm): | 580 |
Hlavové složení: | Acros ZS44/EC49 |
Kazeta: | Shimano CS-M7000-11, 11–42 zubů |
Kliky s převodníkem (převodníky): | Shimano FC-EM600, 175 mm |
Levý grip: | Velo Anti slipery, Shock Proof s reflexními body |
Materiál: | Hliník |
Max. točivý moment: | 85 Nm, navýšení vl. síly 400 % |
Motor: | Shimano |
Motor popis: | Shimano STePS EP800, 85 Nm, 250 W, 36 V |
Nabíječka: | Darfon 4A Smart Plus charger |
Název: | Elektrokolo Rock Machine Gravelride INT e700 Di2/Gloss Mint/Silver/Black/29x18.0" (M) |
Odpružená vidlice: | vzduchová RockShox Rudy Base 700, Tapered, osa 12×100 mm / 40 mm |
Pedály: | s kuličkovými ložisky a protiskluzovou plochou |
Plášť vpředu: | WTB Venture TCS Tan Wall, 700×50C |
Plášť vzadu: | WTB Venture TCS Tan Wall, 700×50C |
Pravý grip: | Velo Anti slipery, Shock Proof s reflexními body |
Propad středové osy (mm): | 65 |
Průměr sedlové objímky (mm): | 35 |
Průměr sedlové trubky (mm): | 30,9 |
Přední brzda: | hydraulická Shimano ST-RX815/BR-RX810 |
Přední náboj: | Shimano HB-RS470, 32 děr, CL, pevná osa 12×100 mm |
Předsazení vidlice: | 43 |
Představec: | One1 TDS-RD507 Alloy, ? 31,8 mm |
Převodník: | 44 zubů |
Převody, rozsah: | 1×11, 11–42, 382 % |
Ráfek vpředu: | WTB STi 23 |
Ráfek vzadu: | WTB STi 23 |
Rám: | Alloy Al-6061 T6 Custom tubing, Smooth Welding, Gravel Fun Geometry, Shark Spine EVO 29er, SHIMANO STEPS DU hanger, 2nd Gen. Battery Integration, Axle 12x142, Post Mount, Fender&Kickstand Ready Dropout, Replaceable RD Hanger, Inner Cable Routing |
Reach (mm): | 412 |
Rozvor kol (mm): | 1137 |
Řetěz: | KMC e11T |
Řidítka: | One1 Compact, š. 400 mm, ? 31,8 mm |
Sedlo: | WTB SL8 Comp |
Sedlovka: | teleskopická Kind Shock RAGE-i, ? 30,9 mm |
Stack (mm): | 628 |
Stojánek: | Atran Velo, Rex |
Systém elektrokola: | Shimano STePS EP8, navýšení vl. síly Boost 400 %, Trail 180 %, Eco 60 %, max. výkon 500 W |
Úhel hlavové trubky: | 69 |
Úhel sedlové trubky: | 75 |
Úhel sedlové trubky skutečný: | 75 |
Velikost: | M |
Velikost kol: | 29 |
Zadní brzda: | hydraulická Shimano ST-RX815/BR-RX810 |
Zadní měnič: | Shimano GRX RD-RX817 Shadow Plus |
Zadní náboj: | Shimano FH-RS470, 32 děr, CL, pevná osa 12×142 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Docela SIMPLY, milujeme RIDING BIKES.
Od skromných chrličů v roce 1994 až po současné rychle se měnící časy se Rock Machine vždy řídili jednou základní zásadou: Bavím se za mřížemi. Jistě, že jsou před obrazovkami počítačů měsíce, jistě jsou na tryskových letadlech míle & míle, jistě jsme strávili nespočet hodin rafinováním i těch nejmenších detailů snímků. Ale rok co rok jsme se nemohli dočkat té chvíle, kdy vypustíme naše rané prototypy do volné přírody. Jezdit s nimi z dílny na hlínu, tam a zpět a dávat je do mezních hodnot v nejextrémnějších podmínkách je nejpříjemnější součástí výzkumu a vývoje. Nejen, že nám umožňuje dát závodníkům příležitost bojovat o pódium na světové scéně, ale především pomáhá předat všem ty nejuspokojivější zkušenosti na stezce.
Uvidíme se tam!
Chceš-li zapalovat, musíš hořet. Společně tvoříme rodinu Rock Machine, založenou na vlastním vývoji. Od vzniku myšlenky a prvního náčrtku tužkou, přes testování prototypu a ladění trendy barev až po hotový produkt, testovaný jak v nejpřísnějších laboratořích, tak námi a našimi ambasadory v nejtěžších podmínkách pro horské kolo určených. Svojí práci si užíváme a vážíme si jí, už jen z toho pohledu, že každé kolo, které vytvoříme, můžeme vzít do lesa na trail a zažít svoji chvíli zábavy a svobody v sedle.
Práce s Rock Machine je životní vášní a posláním, stejně jako jízda na něm.