Rock Machine Crossride INT e400 Touring
Kód: 803.2022.79093 803.2022.79094 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Informace o produktu
Ekonomická varianta špičkového krosového kola s plnou výbavou, kvalitním motorem Shimano Steps E5000 a plně integrovanou baterií s dojezdem až 185 km*. Nový unisexový Mono rám s nízkým nástupem a pohodlnou pozicí oceníte při dlouhých výletech nebo každodenním dojíždění po městě, do práce nebo do školy. Ve městě vám pak udělají radost chytré detaily jako integrovaný zámek, světla napájená hlavní baterií nebo blatníky, díky kterým zůstanete v suchu.Highlights
- Nový unisex MONO tube rám s Cross Fun geometrií pro větší komfort a kontrolu v kopcích- Pohon Shimano Steps E5000 se 40 Nm, baterie Darfon s kapacitou 504 Wh a dojezdem až 185 km
- Pláště WTB Riddler 29×1,75" s reflexním páskem
- Shimano ALTUS 1×9, 38 × 11-36, 327 %
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dámská krosová elektrokola |
---|---|
Záruka: | Záruka 2 roky |
Barva: | #d20000 |
Barva popis: | Gloss Red/Black |
Baterie: | 500 Wh |
Baterie popis: | integrovaná Darfon, 504 Wh, 36 V |
Blatník: | Alloy Full Cover Fenders |
Brzdový kotouč vpředu: | Shimano SM-RT30, ? 180 mm |
Brzdový kotouč vzadu: | Shimano SM-RT30, ? 180 mm |
Délka hlavové trubky (mm): | 160 |
Délka sedlové trubky (mm): | 432 |
Délka vidlice (mm): | 480 |
Délka zadní stavby (mm): | 463 |
Displej: | Shimano SC-E5000 |
Dojezd: | až 150 km |
Dráty: | Sapim Leader, Stainless Black, bezpečnostní zámek niplu |
Efektivní délka horní trubky (mm): | 615 |
Hlavové složení: | Acros ZS44/ZS56 |
Kazeta: | Shimano CS-HG200-9, 11–36 zubů |
Kliky s převodníkem (převodníky): | Shimano FC-E5000 |
Levý grip: | Velo Ergo Lock on |
Materiál: | Hliník |
Max. točivý moment: | 40 Nm, navýšení vl. síly 200 % |
Motor: | Shimano |
Motor popis: | Shimano STePS E5000, 40 Nm |
Nabíječka: | Darfon 4A Smart Plus charger |
Název: | Elektrokolo Rock Machine Crossride INT e400 Touring/Gloss Red/Black/29x17.0" (M) |
Nosič: | Alloy for AVS |
Odpružená vidlice: | odpružená RST Blaze, 1-1/8" / 80 mm |
Pedály: | s kuličkovými ložisky a protiskluzovou plochou |
Plášť vpředu: | WTB Riddler Comp, 29×1,75", reflexní pásek |
Plášť vzadu: | WTB Riddler Comp, 29×1,75", reflexní pásek |
Pravý grip: | Velo Ergo Lock on |
Propad středové osy (mm): | 35 |
Průměr sedlové objímky (mm): | 35 |
Průměr sedlové trubky (mm): | 30,9 |
Přední brzda: | Shimano MT200 |
Přední náboj: | Shimano HB-TX505, 32 děr, CL, rychloupínák |
Přední světlo: | AXA Compactline 20 |
Předsazení vidlice: | 46 |
Představec: | One1 MAS-D61808 Alloy, ? 31,8mm, ±15° |
Převodník: | 38 zubů |
Převody, rozsah: | 1×9, 11–36, 327 % |
Ráfek vpředu: | WTB SX19, 32 děr |
Ráfek vzadu: | WTB SX19, 32 děr |
Rám: | Alloy Al-6061 T6 Custom MONO tubing, Smooth Welding, Cross Fun Geometry, Unisex 29er, SHIMANO STEPS DU hanger, 1st Gen. Battery Integration, OLD 135x9, Disc Brake Post Mount, Fender&Kickstand Ready Dropout, Replaceable RD Hanger, Inner Cable Routing |
Reach (mm): | 449 |
Rozvor kol (mm): | 1191 |
Řazení vpravo: | Shimano Altus SL-M2010-9R RapidFire Plus, 9 r. |
Řetěz: | KMC E9s |
Řidítka: | One1 Alloy, MTB AL-325BT, 6° upsweep, 9° backsweep, zvýšení 25 mm, š. 720 mm, ? 31,8 mm |
Sedlo: | WTB Volt |
Sedlovka: | One1 Alloy, ? 30,9 mm |
Stack (mm): | 612 |
Stojánek: | Atran Velo, Dux HV |
Systém elektrokola: | Shimano STePS E5000 |
Úhel hlavové trubky: | 68 |
Úhel sedlové trubky: | 74,5 |
Úhel sedlové trubky skutečný: | 74,5 |
Velikost: | M |
Velikost kol: | 29 |
Zadní brzda: | Shimano MT200 |
Zadní měnič: | Shimano Altus RD-M2000 Shadow |
Zadní náboj: | Shimano FH-TX505-8, 32 děr, CL, M10×135 mm, rychloupínák |
Zadní světlo: | Spanninga Pling XE |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Docela SIMPLY, milujeme RIDING BIKES.
Od skromných chrličů v roce 1994 až po současné rychle se měnící časy se Rock Machine vždy řídili jednou základní zásadou: Bavím se za mřížemi. Jistě, že jsou před obrazovkami počítačů měsíce, jistě jsou na tryskových letadlech míle & míle, jistě jsme strávili nespočet hodin rafinováním i těch nejmenších detailů snímků. Ale rok co rok jsme se nemohli dočkat té chvíle, kdy vypustíme naše rané prototypy do volné přírody. Jezdit s nimi z dílny na hlínu, tam a zpět a dávat je do mezních hodnot v nejextrémnějších podmínkách je nejpříjemnější součástí výzkumu a vývoje. Nejen, že nám umožňuje dát závodníkům příležitost bojovat o pódium na světové scéně, ale především pomáhá předat všem ty nejuspokojivější zkušenosti na stezce.
Uvidíme se tam!
Chceš-li zapalovat, musíš hořet. Společně tvoříme rodinu Rock Machine, založenou na vlastním vývoji. Od vzniku myšlenky a prvního náčrtku tužkou, přes testování prototypu a ladění trendy barev až po hotový produkt, testovaný jak v nejpřísnějších laboratořích, tak námi a našimi ambasadory v nejtěžších podmínkách pro horské kolo určených. Svojí práci si užíváme a vážíme si jí, už jen z toho pohledu, že každé kolo, které vytvoříme, můžeme vzít do lesa na trail a zažít svoji chvíli zábavy a svobody v sedle.
Práce s Rock Machine je životní vášní a posláním, stejně jako jízda na něm.