Rock Machine Crossride INT e500 B Lady Touring
Kód: 78302/17/MATDetailní popis produktu
#ShowMore#Pohodlný Mono rám s nízkým nástupem pro pohodlí, snadné a praktické ovládání.
Díky lehkému a silnému motoru Bosch Performance Linea plně integrované baterii Power Tube s kapacitou 500 Wh vás tento touringový model doveze až 100 km* na jedno nabití.
Crossride INT e500 B Touring jsme vybavili pro každodenní dojíždění bez ohledu na počasí a pro dlouhé víkendové výlety: blatníky, nosič, světla, stojánek a praktický zámek. Samozřejmostí je kvalitní řazení a kotoučové brzdy Shimano a pružinová vidlice se zamykáním.
Benefity
- Pohon Bosch Performance Line s max. výkonem 455 W a 65 Nm
- Baterie s kapacitou 500 Wh a dojezdem až 100 km
- Nový MONO tube rám s Cross Fun geometrií pro větší komfort a kontrolu v kopcích
- Hlavové složení Block Lock chrání rám před poškozením rámu řídítky
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Dámská krosová elektrokola |
|---|---|
| Záruka: | Záruka 2 roky |
| EAN: | Zvolte variantu |
| Barva popis: | Matte Metallic Navy/Pink |
| Baterie: | 500 Wh |
| Baterie popis: | integrovaná BOSCH PowerTube 500 Wh, 36 V |
| Blatníky: | Alloy Full Cover Fenders |
| Brzdový kotouč vpředu: | Shimano SM-RT30, ? 180 mm |
| Brzdový kotouč vzadu: | Shimano SM-RT30, ? 180 mm |
| Délka představec (mm): | One1 MAS-D61808 Alloy, ? 31,8mm, ±15° |
| Displej: | Bosch Purion Anthracite |
| Dojezd: | až 150 km |
| Dráty: | Sapim Leader, Stainless Black, bezpečnostní zámek niplu |
| Efektivní délka horní trubky (mm): | 645 |
| Hlavové složení: | VP LAZ01AM Semi-Cartrige, 1-1/8” |
| Kazeta: | microSHIFT Acolyte CS-H083, 12–46 zubů |
| Kliky s převodníkem (převodníky): | One1 EC39-BH3-F9-BNI-L/R, 38 zubů |
| Levý grip: | Velo Ergo Lock on |
| Materiál rámu: | Hliník |
| Max. točivý moment: | 65 Nm, navýšení vl. síly 340 % |
| Motor: | Bosch |
| Motor popis: | Bosch Performance Line Cruise, 65 Nm, 250 W, 36 V |
| Nabíječka: | Bosch 2A Compact charger |
| Název: | Elektrokolo Rock Machine Crossride INT e500 B Lady Touring/Matte Metallic Navy/Pink/29x19.0" (L) |
| Nosič: | Alloy for AVS |
| Odpružená vidlice: | odpružená RST Blaze, 1-1/8" / 80 mm |
| Pedály: | Marwi SP-827 |
| Plášť vpředu: | WTB Riddler Comp, 29×1,75", reflexní pásek |
| Plášť vzadu: | WTB Riddler Comp, 29×1,75", reflexní pásek |
| Pravý grip: | Velo Ergo Lock on |
| Propad středové osy (mm): | |
| Průměr kol ("): | 29" |
| Průměr sedlové objímky (mm): | 35 mm |
| Průměr sedlové trubky (mm): | 30,9 mm |
| Přední brzda: | hydraulická Shimano BL-M4100/BR-MT410 |
| Přední náboj: | Shimano HB-TX505, 32 děr, CL, rychloupínák |
| Přední světlo: | AXA Compactline 20 |
| Převodník: | 38 zubů |
| Převody, rozsah: | 1×8, 12–46, 383 % |
| Ráfek vpředu: | WTB SX19, 32 děr |
| Ráfek vzadu: | WTB SX19, 32 děr |
| Rám: | Alloy Al-6061 T6 Custom MONO tubing, Smooth Welding, Cross Fun Geometry, Unisex 29er, BOSCH GEN3 DU hanger, 1st Gen. Battery Integration, OLD 135x9, Disc Brake Post Mount, Fender&Kickstand Ready Dropout, Replaceable RD Hanger, Inner Cable Routing |
| Řazení vpravo: | microSHIFT ACOLYTE SL-M7180-R, 8 r. |
| Řetěz: | KMC E9s |
| Řídítka: | One1 Alloy, MTB AL-325BT, 6° upsweep, 9° backsweep, zvýšení 25 mm, š. 680 mm, ? 31,8 mm |
| Sedlo: | Selle Royal Freccia |
| Sedlovka: | One1 Alloy, ? 30,9 mm |
| Stojánek: | Atran Velo, Dux HV |
| Systém elektrokola: | Bosch Performance |
| Zadní brzda: | hydraulická Shimano BL-M4100/BR-MT410 |
| Zadní měnič: | microSHIFT Acolyte RD-M5185M |
| Zadní náboj: | Shimano FH-TX505-8, 32 děr, CL, M10×135 mm, rychloupínák |
| Zadní světlo: | Spanninga Pling XE |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Docela SIMPLY, milujeme RIDING BIKES.
Od skromných chrličů v roce 1994 až po současné rychle se měnící časy se Rock Machine vždy řídili jednou základní zásadou: Bavím se za mřížemi. Jistě, že jsou před obrazovkami počítačů měsíce, jistě jsou na tryskových letadlech míle & míle, jistě jsme strávili nespočet hodin rafinováním i těch nejmenších detailů snímků. Ale rok co rok jsme se nemohli dočkat té chvíle, kdy vypustíme naše rané prototypy do volné přírody. Jezdit s nimi z dílny na hlínu, tam a zpět a dávat je do mezních hodnot v nejextrémnějších podmínkách je nejpříjemnější součástí výzkumu a vývoje. Nejen, že nám umožňuje dát závodníkům příležitost bojovat o pódium na světové scéně, ale především pomáhá předat všem ty nejuspokojivější zkušenosti na stezce.
Uvidíme se tam!
Chceš-li zapalovat, musíš hořet. Společně tvoříme rodinu Rock Machine, založenou na vlastním vývoji. Od vzniku myšlenky a prvního náčrtku tužkou, přes testování prototypu a ladění trendy barev až po hotový produkt, testovaný jak v nejpřísnějších laboratořích, tak námi a našimi ambasadory v nejtěžších podmínkách pro horské kolo určených. Svojí práci si užíváme a vážíme si jí, už jen z toho pohledu, že každé kolo, které vytvoříme, můžeme vzít do lesa na trail a zažít svoji chvíli zábavy a svobody v sedle.
Práce s Rock Machine je životní vášní a posláním, stejně jako jízda na něm.












_small.jpg)
