Rock Machine LUKK CR 60 Gloss Sulfur Yellow 2025
Kód: 803.2025.28019 803.2025.28020 803.2025.28021 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Rock Machine LUKK CR 60 Gloss Sulfur Yellow 2025Kam je ideální
Vstupní model řady Lukk Cr. Vynikající poměr výkonu, výbavy a ceny.
Doplněný komfortní ergonomií a minimálními servisními nároky.
Základem je karbonová rámová sada s montážními body pro bikepacking výbavu, blatníky a nosič.
Zapletená kola DT Swiss G1800 a sada Shimano GRX 2×10 poskytují výborný výkon, spolehlivost a trvanlivost, raisrová řidítka s krátkým reachem a moderní sedlo se starají o pohodlí.
Sedlovka 27,2 mm s objímkou a standardní díly kokpitu umožňují snadné nastavení posedu.
Chytré vnitřní vedení, závitový střed a UDH patka zaručují snadnou údržbu.
Benefity
- Celokarbonová rámová sada se spoustou montážních bodů
- Zapletené sety DT Swiss E1800 s 30mm vysokými ráfky a legendární spolehlivostí
- Řazení GRX 2×10, s rozsahem 502%
- Možnost osadit pláště široké až 48mm

Lukk Cr je kolo, které vzniklo z čisté radosti z jízdy.
Na první pohled zaujme čistým designem, při první jízdě ergonomií a stabilitou, a čím víc ho poznáváte, tím víc oceníte jeho technickou promyšlenost.
Je jedno, jestli ho nazvete gravel nebo pohodlná silnička – důležité je, že vás pustí dál, než jste zvyklí.
Je navržen tak, abyste mohli vyrazit po asfaltu, šotolině i lesní cestě bez kompromisů.
Lukk Cr je kolo pro všechny, kteří chtějí jezdit svobodně, pohodlně a naplno.
Geometrie
| Velikost rámu . | S | M | L | XL |
| BBD PROPAD STŘEDOVÉ OSY (mm) | 72 | 72 | 72 | 72 |
| A DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm) | 500 | 520 | 540 | 560 |
| B EFEKTIVNÍ DÉLKA HORNÍ TR. (mm) | 520 | 535 | 550 | 564 |
| S STACK (mm) | 554 | 567 | 582 | 600 |
| R REACH (mm) | 366 | 372 | 378 | 386 |
| C ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY (°) | 74,5° | 74° | 73,5° | 73,5° |
| D ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY (°) | 70° | 70,5° | 71° | 71° |
| RC DÉLKA ZADNÍ STAVBY (mm) | 424 | 424 | 424 | 424 |
| G DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm) | 135 | 147 | 159 | 178 |
| F ROZVOR KOL (mm) | 1019 | 1024 | 1030 | 1044 |
| PŘEDSTAVEC (mm) | 80 | 80 | 80 | 80 |
| ŘIDÍTKA | W420/R65 | W420/R65 | W440/R65 | W440/R65 |
| KLIKY | 172,5/175 | 172,5/175 | 172,5/175 | 172,5/175 |
| SEDLOVKA | 350 | 350 | 400 | 400 |
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Gravel |
|---|---|
| Záruka: | Záruka 2 roky |
| EAN: | 8592842210683 |
| Barva popis: | Gloss Sulfur Yellow |
| Brzdový kotouč vpředu: | Shimano SM-RT64, ? 160 mm |
| Brzdový kotouč vzadu: | Shimano SM-RT64, ? 160 mm |
| Gripy: | Velo Reflective |
| Hlavové složení: | Token S-BOX |
| Kazeta: | Shimano CS-HG50-10, 11–36 zubů |
| Kliky s převodníkem (převodníky): | SHIMANO FC-RX600-10, 46-30T |
| Materiál rámu: | Karbon |
| Název: | Kolo Rock Machine LUKK CR 60 / Gloss Sulfur Yellow / 700Cx560 (XL) |
| Nosnost (kolo a jezdec): | 120 Kg |
| Pláště: | WTB Expanse, TCS Light, 32mm, Tanwall |
| Přední brzda: | SHIMANO ST-RX400-L |
| Představec: | One1 Race RAS-D62938 Alloy, ? 31,8 mm, -8° |
| Přesmykač: | Shimano GRX FD-RX400, Down Swing, Down-Pull |
| Převody, rozsah: | 2×10, 46/30 × 11–36, 502 % |
| Rám: | Full Carbon Mid Modulus, BSA BB, UDH |
| Řetěz: | KMC X10 |
| Řídítka: | Satori Allroad Swift |
| Sedlo: | Selle Royal Flex Tex SRX |
| Sedlovka: | karbonová One1 Race, ? 27,2 mm |
| Středové složení: | Shimano BSA |
| Šířka řídítek / zvýšení (mm): | W440/R65 |
| Vidlice: | Full Carbon Mid Modulus |
| Zadní brzda: | SHIMANO ST-RX400-R |
| Zadní měnič: | Shimano GRX RD-RX400 Shadow Plus |
| Zadní osa: | M12xP1,0 |
| Zapletené kolo vpředu: | DT SWISS, E 1800 SPLINE |
| Zapletené kolo vzadu: | DT SWISS, E 1800 SPLINE |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Docela SIMPLY, milujeme RIDING BIKES.
Od skromných chrličů v roce 1994 až po současné rychle se měnící časy se Rock Machine vždy řídili jednou základní zásadou: Bavím se za mřížemi. Jistě, že jsou před obrazovkami počítačů měsíce, jistě jsou na tryskových letadlech míle & míle, jistě jsme strávili nespočet hodin rafinováním i těch nejmenších detailů snímků. Ale rok co rok jsme se nemohli dočkat té chvíle, kdy vypustíme naše rané prototypy do volné přírody. Jezdit s nimi z dílny na hlínu, tam a zpět a dávat je do mezních hodnot v nejextrémnějších podmínkách je nejpříjemnější součástí výzkumu a vývoje. Nejen, že nám umožňuje dát závodníkům příležitost bojovat o pódium na světové scéně, ale především pomáhá předat všem ty nejuspokojivější zkušenosti na stezce.
Uvidíme se tam!
Chceš-li zapalovat, musíš hořet. Společně tvoříme rodinu Rock Machine, založenou na vlastním vývoji. Od vzniku myšlenky a prvního náčrtku tužkou, přes testování prototypu a ladění trendy barev až po hotový produkt, testovaný jak v nejpřísnějších laboratořích, tak námi a našimi ambasadory v nejtěžších podmínkách pro horské kolo určených. Svojí práci si užíváme a vážíme si jí, už jen z toho pohledu, že každé kolo, které vytvoříme, můžeme vzít do lesa na trail a zažít svoji chvíli zábavy a svobody v sedle.
Práce s Rock Machine je životní vášní a posláním, stejně jako jízda na něm.












_small.jpg)
